Upowszechnianie rezultatów projektu – cykl webinariów
6.07 br. w FRSE odbędzie się ostatnie przed wakacjami webinarium z zainaugurowanego cyklu webinariów upowszechniających.
Tym razem zajmiemy się tematyką eventów. Tytuł najbliższego webinarium to:
„Eventy w projektach edukacyjnych”
W trakcie sesji będziemy omawiać następujące zagadnienia:
1. | Znaczenie eventów we współczesnym marketingu |
2. | Rodzaje eventów i ich wartość dla komunikacji: |
a) Event jako narzędzie komunikacyjne | |
b) Event jako kanał dotarcia bezpośredniego | |
c) Event jako narzędzie to tworzenia treści | |
3. | Zasady organizacji i promocji |
4. | Event jako narzędzie w promocji projektu – case study |
5. | Najlepsze praktyki i podsumowanie |
Prowadzącym webinarium będzie Łukasz Gumowski, Creative Partner w Agencji Plej – Plej to agencja, która oferuje pełen zakres usług marketingowych. Właśnie zostaliśmy Agencją Marketingu Zintegrowanego Roku 2018 w rankingu Media i Marketing Polska. Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: brand experience agency. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do potrzeb klientów oraz tworzonych kampanii, a przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze w każdym projekcie.