Publikacja „Efekty uczenia się w programie Młodzież w działaniu” już dostępna!

Jak program „Młodzież w działaniu” wpływał na młodych ludzi i osoby pracujące z młodzieżą? Jakie zdobywali kompetencje i czego uczyli się podczas realizacji projektów? Jaki był wpływ projektów na ich postawy, zachowania czy wartości? Wreszcie, w jakim stopniu osiągane były takie cele programu jak aktywne uczestnictwo młodzieży czy wzajemne zrozumienie pomiędzy młodymi ludźmi z innych krajów?

Na te i wiele innych pytań znajdziecie Państwo odpowiedź w publikacji „Efekty uczenia się w programie Młodzież w działaniu”. Publikacja podsumowuje prowadzonych w Polsce badań  RAY (ang. Research-based analysis of the Youth in Action Programme). RAY to wspólny projekt badawczy 15 Narodowych Agencji programu z: Austrii, Belgii, Bułgarii, Czech, Estonii, Finlandii, Niemiec, Węgier, Lichtensteinu, Luksemburga, Holandii, Polski, Słowacji, Szwecji oraz Turcji.

Analiza badawcza była niezwykle istotnym narzędziem dla programu, przedstawia bowiem jego wartość oczami uczestników i liderów projektów. Dała im szansę wyrażenia opinii na temat wartości udziału w projekcie oraz stwarza możliwość refleksji nad zdobytymi kompetencjami. Analiza RAY będzie także kontynuowana dla projektów Erasmus+ Młodzież, a pierwsze jej wyniki ukażą się pod koniec 2015 roku.

 

Zobacz inne Aktualności

Erasmus+

Ankieta dotycząca oceny modelu finansowania w programie [...]

Serdecznie zapraszamy do wypełnienia ankiety przygotowanej przez Ecorys, międzynarodową firmę badawczą, w imieniu Dyrekc[...]
Edukacja Szkolna

Jak złożyć wniosek o dofinansowanie w konkursie 2021 w A[...]

Serdecznie zapraszamy na spotkanie na platformie ZOOM wszystkich zainteresowanych programem Erasmus+, którzy zamierzają [...]
Edukacja Szkolna

Dni otwarte Edukacja Szkolna – Akcja 1 – online

W dniach 29 kwietnia oraz 5 maja 2021 zapraszamy na Dni Otwarte dla osób chcących złożyć wnioski w tegorocznej edycji ko[...]